تجربه تون از واکسن ۶ماهگی رو بگین لطفا

۱۰ پاسخ

خیییلی راحت و سبک بود من دوقلوهارو۲۶ فروردین بردم

سخت ترین واکسن اهورا بود
بردمش دکتر
تب و استفراغ داشت بی‌حال بود و کلا از واکسن شش ماهگی زیر و رو شد لاغر شد و بی اشتها بچم خیلی ازیت شد برای ما ک خیلی بد بود🥲🙂 ایشالا برای شما راحته

من دوشنبه زدم دوشب تب کرد شب اول تب شدییدتری بود‌ کم اشتها هم شده کمکی بهش شیرخشک میدم روزای دیگه حداقل سه تا شیشه ۹۰تایی میخورده الان روزی یکی شاید بخوره اونم کم کم

برای پسر من نسبت به بقیه واکسنا راحت تر بود

خیلی سخت من اگه برگردم عقب نمیزدم

برای دخترم خیلی سخت بود چندروز تب داشت و بی حال جای واکسنشم بشدت قرمز شده بود و ورم کرده بود

پسرمن ازهمون موقع واکین۶ماهگی همش سرماخورده خیلی اذیت شد

سلام مامانی های قشنگ ماخانومایه گروه داریم روبیکااگه خواستین شمام بیایین
@M81mm78hm0098
به این آیدی پیام بدین

برای دختر من نسبت به واکسن دو و چهارماهگی کمی سخت تر بود بدنش خیلی گرم شد تقریبا تا نزدیکای تب هم رسید خوابش کم شد ولی دو سه روزه تموم شد و برگشت به حالت قبل خداروشکر. فقط هر ۴ ساعت پاراکید بده تا دو روز و کمپرس سرد روز اول کمپرس گرم روز دوم یادت نره

والا هیچی پسر من آخم نگفت🫠ریلکس بود تو کل واکسناش یکم فقط تب

سوال های مرتبط

مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان Avin💞🤍 مامان Avin💞🤍 ۶ ماهگی
مامان آیانَم مامان آیانَم ۱۶ ماهگی