خانما برای نی نی شیشه شیر ببرم بیمارستان ؟

۷ پاسخ

آره ببر

سزارینی یا طبیعی؟

من دیروز کلاس بودم از ماما پرسیدم گفت ببر
اگر نواستی تو بخش شیردوش بگیر شیرت اومد بریز تو شیشه با خودت ببر. ایرادی نمی‌گیرن.

من بردم نی نی تلاش کرد برای شیر خودم و سینه ولی بعدش دیدم گرسنه هستش شب بهش یکم شیر خشک دادم خوابید اگر نمیبردم گرسنه میموند و نمی‌خوابید ، چند روز اول همش میذاشتم برای شیر خودم تلاش بکنه و سینه رو بگیره بعدش تا شیرم بیاد یکم شیر خشک میدادم
الان شیر خودم رو میخوره فقط

ببر ولی نباید کارد بیمارستان بینند من خودم قاچاقی بردم😂😂😂😂

نه گلم فقط چنتا سرنگ سایز متوسط و بزرگ ببر

من که نبردم . آخه اجازه نمیدن جز سینه و شیر خودت چیز دیگه بهش بدی

سوال های مرتبط