۴ پاسخ

تا ۱۲ خوبه ولی از ۱۲ بره بالا باید بره دستگاه و بیمارستان بستری بشه از روز اول با آزمایش خون مشخص میشه

تاپیکام ببین گلم ❤️‍🩹☺️

باید از دکتر بپرسی مثلا عدد ۱۲ برای بچه ۳ روزه خیلی زیاد و خطرناکه تا همین عدد برای بچه ۸ روزه

دکتر پسر من گفت تا ۱۵رو میشه با دارو درمان کرد بالای ۱۵دستگاه.ک نیاز نشد ب دستگاه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی