منم داشتم خوب شد
من.به دکترم گفتم.قبلا اون تخمدانم کیست داشت.
دکتر گفت حتی اگه کیست باشه نمیشه کاریش کرد مراعات کن زیاد نشین و...
دردش میکشید تو پام
نگران نباش ما هم این روزا رو گذروندیم
بچه داره جا باز میکنه بزرگ میشه رحم تیر میکشه
منم هفتههای پایینتر بودم تیر میکشید
شیاف میزاشتم که خیالم راحت شه
عزیزم طبیعیه منم همینم
عزیزم تو هفته شماطبیعی منم اینجوری بودم رحم داره جا باز میکنه برای اونه
منم دارم. هم چپ گاهی تیر میکشه. هم راست.
هرکی میدونه واسه چی هست بگه. خیلی رو مخه
تو بارداری کلن درد میگیری همشم میگن طبیعیه
من چند روزی هست اینطورم
عزیزم طبیعیه مال منم از ۲۰ هفته شروع شد تا الان هم ادامه داره حتی بعضی وقتا احساس میکنم داخل واژنم سوزن سوزن میشه یا یه لحظه خیلی بد تیر میکشه
منم داشتم
من الان دارم فقط سمت راستم هست همین جوری نشستم هم تیر میکشه نیاز هست برم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.