من هیچ ندارم تنها دوست صمیم همسرمه
چند تا دوست صمیمی دارم از پنجم ابتدایی با همیم اما چند ساله من اومدم شهر دیگه و ازشون دورم . مجازی در ارتباطم باهاشون
چنتا دارم ولی الان دیگه صمیمی نیستیم دانشگاه خیلی صمیمی بودیم دیگه هرکی رفت پیزندگیش الان چیبشه سالی یبار دوبار همو ببینیم
ولی انقده دوس دارم یه دوست صمیمی داشتم میشستیم همه حرفامونو بهم میگفتیم بیرونمیرفتیم حیف از دوری🥲
من هیچکیو ندارم جالب اینجاس خواهرم ندارم
بعضی وقتا واقعا احساس تنهایی میکنم
دوست مجازی دارم
از مامانای گهواره برای درد و دل
اما حضوری در حد ماهی یکی دوبار بریم بیرون
یه دونه داشتم مهاجرت کرد رفت💔
اره دوست خوب و صمیمی و دلسوز یه چند تایی دارم ماهن
خیلی آدم هایی شریفی هستن
نه ندارم
یدونه داشتمدوران مدرسه م
که اونم ازدواج کردیم فقط زنگ پیام
والله من دوست دارم داشته باشم ولی ظاهرادوستام خیلی بی وفان وترکم کردن همیشه من بایدپیام میدادم منم گفتم اصلادیگ کارشون ندارم
نه ندارم
از وقتی شوهر کردم نه
هیچی، اونم ک باهاش صمیمی ام ازم دوره در حد زنگ و پیام از حال هم خبر داریم
نه من هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.