من بروشورشو خوندم نیاز نیست در طول دوران پریودیتم بجوشونی همون با آبه خالی بشوری دوباره بزاریش کافیه
روی خودش نوشته باید ده دقیقه بعد از پایان دوره پریودی جوشونده بشه و برای پریود بعدی هم قبل از استفاده ده دقیقه بجوشونی من یدونه ظرف کوچولو خریدم واسه کاپم نگه داشتم خوبه خوب میشورمش و بعد میجوشونم قبل و بعد از هر دوره
ی قابلمه کوچیک روحی رو گذاشتم واسه اینکار میریزم توش میزارم روگاز ۵ دیقه میجوشونم بعد خشک میکنم
فقط با اب خالی باید بجوشونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.