۷ پاسخ

خالی با اب

اول غوطه ور توی اب گرم نه اب جوش با یک قطره مایع ظرفشویی شستشو با فرچه بعد ابکشی دوباره غوطه ور کردن توی اب با مایع استریل و ابکشی

نباید بجوشونید پلاستیک سم تولید میکنه تو آب جوش
مایع استریل شیشه بخر با فرچه شیشه شور بشورش

مایع ضدعفونی کننده مخصوص شیشه کودک بگیرید،نیاز به جوشوندن هم دیگه نداره

نباید بجوشونی عزیزم 15دقیقه داخل آبی که جوشیده شده و داغه قرار بده ضد غفونی میشه
جوشوندن فقط مواد مضر پلاستیک شیشرو آزاد می‌کنه

من فقط با آب شستمش

منم سوالم همینه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی