اندازه شکمم تو ۱۶ هفتگی خوبه یا نه؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبه عزیزم

گدو🥹

من تو۶هفتم بزرگ شده چقدخوبه تو۱۶هفته انقدکوچیک😍

من خودم چاقم،شکمم تکون نخورده🥲🥲 کی بزرگ میشه

واسه من الان همین اندازه است

واسه منم همینقدره😍

خواهر من ۲۰هفته هستم انقدم شکم ندارم😂😂🤦🏻‍♀️🤰🏻

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری