من همین 2روز پیش گفتم
😅😅
خانواده ها بعد از سونو قلب. فامیل بعد از انتی
من ازمایشو با مامانم. رفتم دادم وقتی بی بی چکم مثبت شده بود
مامانم نمیدونست پرسید آزمایش چی گفتم تیرویید اینجور چیزا غروب که جوابش اومد فرداش عید بود رفتم خونشون ب مامانم گفتم بابا و مامانم اونجا فهمیدن
ب مادر شوهرمم گفتیم که بدونه چون طبقه بالاشون هستم انتظار کمک نکنه ازم ی وقت
ب کسی نگفتم دیگه موند بعد سونو قلب ب آبجیام گفتم فعلا مونده کسی خبر ندارع اونام ب کسی نگفتن
من به خونواده خودم گفتم خونواده شوهرم هنوز نمیدونن تا ۸ هفتگی میگم بهشون
من ۷ هفته فهمیدن خودشون
من هنوز نگفتم تا انومانی
هنوز نگفتم😂
از اول 😂 نتونستم نگم
منکه اینقدر حالم بده هرکی میاد خونمون خودش میفهمه
بعد انتی میگم یعنی شنبه انتی برم اوکی باشه خیالم راحت بشه بعدش ایشالله
اگه بارداری سالمی دارین بعد تشکیل شدن قلب نی نی صبر کنین...پنهون کردنش درست نیست حداقلش اینه که کسی هر توقعی ازت نداره
من ۶ هفته بود که فهمیدم باردارم رفتم ازمایش دادم بعدش با شوهرم رفتیم خونه دوستم اونجا آزمایشگاه بهم زنگ زد گف که جواب مثبته بعد با دوستم و شوهرش رفتیم خونه بابام تو راه شوهرم به دوستم گف تا رسیدیم اونجا هم به همه گف با اینکه قبلش بش گفته بودم تا تشکیل قلب نمیخوام کسی بفهمه ولی بنده خدا خیلی ذوق داشت😂
بی چک مثبت شد خاهر شوهرم که خونمون بود فهمید
فرداش همسرم به باباش بابام اینا گفت😂😂😂🤦🏼♀️
5هفتگی همه فهمیدن😂
من وقتی بی بی چک زدم به مامانم گفتم بعد ازمایشم همه فهمیدن 😂
همون دوماهگی من گفتم
دوساعت بعد مثبت شدن تست
من فقط شوهرم میدونه مادر شوهرم مادرم
هر کی ازم میپرسه باردار نشدی میگم چرا هستم تا نپرسن چیزی نمیگم
اول به آجیم گفتم بعدش مامانم دیگه همه خانواده میدونن
بعدشم خانواده همسر
من هنوز فامیل همسرم نمیدونن فقط خانواده خودم میدونن
توروخدا جواب تاپیک قبلمو بدید
۵ هفته😂😂
دلم میخواست بعد سونو انتی بگم
شوهرم گفت ب مامان ها بگیم فقط
مامانم فقط ب خواهرم گفت
واقعا دیگه کسی خبر دار نشد
چون اونم همیشه خونه بود فهمید دیگه
مادر شوهرم ک گفتیم دستش درد نکنه بعدش همه فهمیدن ب ترتیب
در صورتی ک ب شوهرم گفتم مامانت میگه ب همه ولی گوش نداد
از چهار هفته
دقبقا وقتی فهمیدم شوهرم به همه گفت🤣
من تو تعطیلات عید بودم تا متوجه شدم همه جمع بودیم یجا دیگ همه خبر دار شدن البته برامم فرقی نداره اینجوری نیستم که قایم کنم همیشه میگم خدا بزرگه حواسش هست
والا فک و فامیل که نمیدونه هنوز.
دوتا خانواده ها بعد از سونو قلب.
البته مامان خودم فقط بعد از بی بی چک بهش گفتم اما به بقیه خانواده نگفت تا خودم بگم
سه الی چهار ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.