بالای بخیه هام باد کرده هم بی حسه هم درد میکنه عادیه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم. اگر درد داری شیاف بزار تا اروم بشه

بی حسیش چند سال بعد درست میشه

بی حس میمونه کلا چون اون قسمت عصبشو از دست داده

اره..

ارع دیگ گلم واس من دوماه هنوزبی حس

سوال های مرتبط