چون کولر هست بعدم ک هوا سرد میشه همون پاییز در نظر بگیر
من سه دست صفر خریدم
زیر دکمه رکابی مانتو و شلوار و شورت
یه دونه زیر کابی آستین کوتاه خریدم
و یه دونه رامپر
ک احیانا اگر هوا گرم بود خواستم تنش کنم داشته باشم
اگر خدایی نکرده زردی داشته باشه
سایز ۰تا ۳ ماهم ۳دست خریدم زیر دکمه رکابی مانتو شلوار
دوتا سرهمی ۰تا ۳ ماه یکی کاموا یکی مخمل طور گرفتم برای بیرون بردنش
دو دست سایز ۱ گرفتم
۳ دست ۳تا ۶
۳دست ۶تا۹
و دوتا دو
شهر ما چون از شهریور ب بعد خنکتر میشه لباسای بیرونیشو گرمتر و ضخیمتر میخرم
برا خونه کلا استین بلند نخی زیرشم تیشرت و زیر دکمه و سرهمی اینا چن تا خریدم،اکثر لباسای دختر قبلیمم نو موندن همونارو میشورم و میپوشونم
پتو دورپیچ هم داخل خز گرفتم،پتو ضخیمتر هم داره
بیشتر براش رامپر بگیر خیلی خوبه هم شیکه هم تو خونگی و بیرون هم میشه پوشید هم اینکه بچه رو جمع و جور میکنه
ببین در حالت کلی در فصل گرما براش یک رکابی گرم بگیر
در فصل سرما زیرپوش خنک و لباس
برای هر سایزی هم دو دست بگیر
و به تعداد فراوان شلوار چون در چهل روز قدس میکشه زود پس صفر و دو صفر کمتر بخر . ولی دو سه دست شلوار سایز یک و دو و سه بخر در نهایتش بزرگ بود تا میزنی
لباس های خیلی گرم و خزدار مخملی نگیر اصلا
لباس آستین بلند در حد پنج دست اون هم شب موقع خواب آستین کوتاه توی روز تنش کن که بچه هعی عرق نکنه
کیسه خواب براش نگیر دور پیج نازک بگیر براش جنس موسلین باشه
کلاه دوتا هم کافیه براش
جوراب هم دوتا بسه بعدش از نوزادی بیرون میاد و برای پاییز سایزش فرق میکنه پس زیاد نگیر
من چون شهرمون تا اخرای ابان و اواسط اذر هوا گرمه فقط سایز یک و دو و چن تا هم سه خریدم
بقیه رو گذاشتم واسه هوا خنک تر شدن
من بچم شهریوز بدنیا میاد سزارینم میخام ۳۷ هفته زایمان کمم
بستگی داره کجایی هستی
مثلا من شهریم ک اخر شهریور خنک میشه و از مهر سرما شروع میشه سایز ۲ و ۳ میخام لباس گرم بگیرم
منم اخر مردادم نمیدونم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.