میگم 17روزه پریودنشدم امروز موقعی که رفتم دستشویی توترشحم رگ خونی دیدم روزیازده تاخیرهم آزمایش منفی بود جواب ممکنه این علتش پریود باشه همون رگ خوبی البته این ماه دوفامدم خورده بودم
الان زدمممم منفی بوددد 👀
بزن من روز ۱۱ زدم مثبت بود سر دخترم
نزن من 12م زدم نشون نداداز13شروع کردم تا18روزبه روزپررنگترمیشدولی نموندینی من سهل انگاری کردم ازبس وسواس ولی عقل بودم باورنمیکردم
چکارکنممم بالاخره بزنمممم کسی بوده روز ۱۲ ام مشخص شه یا بزارم روز ۱۴ام بزنم
عزیزم علائم چی داری منم روز ۱۳ ازادسازیمه
شاید مثبت کاذب بده پس فردا بزن حداقل جواب درست ببینی
اره بزن
اره بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.