۹ پاسخ

میگم 17روزه پریودنشدم امروز موقعی که رفتم دستشویی توترشحم رگ خونی دیدم روزیازده تاخیرهم آزمایش منفی بود جواب ممکنه این علتش پریود باشه همون رگ خوبی البته این ماه دوفامدم خورده بودم

الان زدمممم منفی بوددد 👀

بزن من روز ۱۱ زدم مثبت بود سر دخترم

نزن من 12م زدم نشون نداداز13شروع کردم تا18روزبه روزپررنگترمیشدولی نموندینی من سهل انگاری کردم ازبس وسواس ولی عقل بودم باورنمیکردم

چکارکنممم بالاخره بزنمممم کسی بوده روز ۱۲ ام مشخص شه یا بزارم روز ۱۴ام بزنم

عزیزم علائم چی داری منم روز ۱۳ ازادسازیمه

شاید مثبت کاذب بده پس فردا بزن حداقل جواب درست ببینی

اره بزن

اره بزن

سوال های مرتبط