۸ پاسخ

برا من ک از قبل بهتره

بخدا راست میگم
منم همین حسو داشتم
ولی بعد زایمان بهشون گفتم تا میتونین تنگ بخیه بزنید 😂😂😂
الان اصلا گشاد نیست و تنگ هم هست

منم ترس گشادیش رو دارم😖

ن عزیزم گشادمیشه

ببین اونقدرا ک فکر کنی گشاد و به درد نخور نمیشه 😂 ولی خب خودت فکر کن یه بچه در اومده ازش بالاخره با قبلش فرق می‌کنه
از بیرونم ظاهرش عوض میشه لابیا ها زشت میشن پوست ناحیه پرینه باز میشه و اینا

معلومه برمیگرده
فکرکن این همه آدم طبیعی زایمان میکنن ینی همه زشت میشن و گشاد🫤🫤
اصلا به این چیزا فکرنکن و حس بد به خودت نداشته باش😍❤️

عزیزم برمیگرده ب حالت اولش و اینک ورزش داره حتی جمعتر هم میشه گشاد نمیمونه مگه رابطه برقرار میکنی گشاد شده که زایمان کنی گشاد بمونه

ببین برمیگرده ب حالت قبل..من زایمان اولم طبیعی بود بعد از ۶٠روز برگشت ب حالت قبلش

نه نترس مثل قبل میشه اگر بخیه بخوری و بهشون بگی تنگ ترم برات میکنن ولی درکل بالاخره یه بچه به دنیا آوردی دیگه همونطور که شکم ترک میخوره و تغیر میکنه واژن هم تغیر میکنه ولی اینکه فکر کنی گشاده و دیگه به درد نمیخوره نه گشاد نمیشه

سوال های مرتبط