۱۰ پاسخ

برو حموم یه دوش بگیر اگه تمیز نکردی شیو کن یکم اسکات بزن کمرتو ماساژ بده انشالله که وقتش رسیده وبسلامتی زایمان کنی عزیزم

وقتی دراز کشیدیم درد میاد ؟
برام سواله
چون من سرپا وایسادم یهو کمرم و معدم درد پریودی میگیره

برو یه دوش بگیر بد برو درد زایمانه
منم دعا کن حتما 🥲

حمام برو
شربت زغفرون بخور
برو بیمارستان

اره دیگه

بزار دردت خیلی بیشتر بشه بعد برو بیمارستان حواست البته ب تکون های نی نی باشه

اره درد زایمانه اول حموم برو بعدش برو

دردزایمانه‌ منظمه

اره درد زایمانه

هر ۵ دقیقه یکباره انگار .به نظرم بری الان ۳سانتی حداقل

سوال های مرتبط