برو حموم یه دوش بگیر اگه تمیز نکردی شیو کن یکم اسکات بزن کمرتو ماساژ بده انشالله که وقتش رسیده وبسلامتی زایمان کنی عزیزم
وقتی دراز کشیدیم درد میاد ؟
برام سواله
چون من سرپا وایسادم یهو کمرم و معدم درد پریودی میگیره
برو یه دوش بگیر بد برو درد زایمانه
منم دعا کن حتما 🥲
حمام برو
شربت زغفرون بخور
برو بیمارستان
اره دیگه
بزار دردت خیلی بیشتر بشه بعد برو بیمارستان حواست البته ب تکون های نی نی باشه
اره درد زایمانه اول حموم برو بعدش برو
دردزایمانه منظمه
اره درد زایمانه
هر ۵ دقیقه یکباره انگار .به نظرم بری الان ۳سانتی حداقل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.