۸ پاسخ

من اپتامیل میدم از اول .ولی شنیدم کیگوز بیومیل اینا شیرین تره بچه راحت تر قبول میکن۶

آب رو تو چی بهش میدی؟
با شیردوش شیر خودتو بدوش بریز تو اون بده بخوره الان سینه هات پر بمونه کوله میشه دردت میگیره ا

پسره من هیچ شیرخشکی نخورد واسه اخرین بار بیومیل گرفتم اونو خورد

شیر پاستوریزه عادتش بده شیر خشکم نان راحت پیدا میشه

تنها شیرخشکایی که مثل شیر مادره طعمشون نان و اپتامیله

شیرخشک نگیر شیر پاستوریزه بگیر

چرا شیر گاو بهش نمیدی

تا بگیری یه کم فرنی بده یا غذا که ضعف نکنه بچه موز له کن با خرما بده بخوره
من دخترم شیر خشک نان میدم عزیزم

سوال های مرتبط