۷ پاسخ

زمان خاصی ندارن فقط اینو دادی دیگه نباید آد بدی

مولتی ویتامین همین مارک پدیابست رو از سه روزگی میتونی بدی ولی فقط همینو بده توی روز ویتامین آ و د نده یا یکروز آ و د بده یکروز مولتی هردوشو تو یک روز نده که مسموم میشه و اینکه اگه رفلاکس داره همون آ و د بهتره چون مولتی ویتامین مزه پرتغال میده رفلاکسش رو تشدید میکنه من پسرم رفلاکس داره بهش دادم رفلاکسش بدتر شد

منم مولتی ویتامین میدم

من دکتر گفت مولتی بدم دیگه آد رو گفت قطع کن

از همی الان

ولی فک کنم اینو بدی اد دگ نباس بدی

اگ کم وزنه از الان بهش روزا بده

سوال های مرتبط