سایز ۲ دیگه از ۳ ماه اینا اندازش میشه
الان که لازمت نمیشه
یکی دوتا بگیر
یهو میبینی نیازه و شرایط خرید رفتن نداری
و ماشالله اولش خیلی زود رشد میکنند
بگیر از هر سایز چندتا
به نظر من فقط سایز صفر تا ۳ ماه الان بگیر بزاد بچه به دنیا بیاد سایزش دستت باشه
تا 3 بگیر
اره ۲بگیر ولی ۳ رو نه بذار انشالله ب دنیا اومد ۳رو بگیر که اندازه بچه دسته ات اومده باشه
من صفر نمیگیرم
من فقط صفر و یک گرفتم
گفتم بچه بدنیا بیاد ایشالا.ببینم جثه ش چه جوریه.هوا چه جوریه.قد و وزنش چقده بعد میرم میخرم.حتی وسایل غذا خوردن همنخریدم تا همون موقع خودش
سایز ۱و۲و۳ گرفتم
من سایز صفر نگرفتم حس میکنم دیگ خیلی کوچیکه
تا سایز ۳ بگیر چند تا دونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.