مامانا من لباس فقط سایز صفر و ۱ گرفتم. سایز ۲ هم الان بگیرم؟؟

۱۱ پاسخ

سایز ۲ دیگه از ۳ ماه اینا اندازش میشه
الان که لازمت نمیشه

یکی دوتا بگیر

یهو میبینی نیازه و شرایط خرید رفتن نداری
و ماشالله اولش خیلی زود رشد میکنند

بگیر از هر سایز چندتا

به نظر من فقط سایز صفر تا ۳ ماه الان بگیر بزاد بچه به دنیا بیاد سایزش دستت باشه

تا 3 بگیر

اره ۲بگیر ولی ۳ رو نه بذار انشالله ب دنیا اومد ۳رو بگیر که اندازه بچه دسته ات اومده باشه

من صفر نمیگیرم

من فقط صفر و یک گرفتم
گفتم بچه بدنیا بیاد ایشالا.ببینم جثه ش چه جوریه.هوا چه جوریه.قد و وزنش چقده بعد میرم میخرم.حتی وسایل غذا خوردن هم‌نخریدم تا همون موقع خودش

سایز ۱و۲و۳ گرفتم

من سایز صفر نگرفتم حس میکنم دیگ خیلی کوچیکه

تا سایز ۳ بگیر چند تا دونه

سوال های مرتبط