۸ پاسخ

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست چهار تیکه 360 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

سلام دوست عزیز
ماتو اپلیکیشن بله یه گروه ایجاد کردیم که مامانا دورهم باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم
خوشحال میشم شما هم عضو گروه ما باشید
برای دریافت لینک در بله به آیدی

‎@koala81d

پیام بدید😍🌹

بستگی به وزن نی نی داره
الان فعلا ۲ دست رو بگیر ولی اخرای بارداری که تقریبا وزن نی نی دستت اومده میتونی مثلا بری سایزی رو که میخوای بیشتر بگیری
تجربه من به شخصه الان تو این ۳ ماه اینه که سرهمی از هر چیزی کاربردی تره، هم تو اروغ گرفتن بچه و پشتشو ماساژ دادن راحته، هم یه باره تنش میشه🧡

بلوز و شلوار سایز ۱ و ۲ بیشتر بخر،از هر سایز حداقل ۵تا داشته باش
مخصوصا شلوار بیشتر لازم میشه
استین بلند هم لازمه چون بچه بالا میاره باید زود ب زود تعویض کنی
رکابی یا تیشرت استین کوتاه ۲،۳ تا از هرسایز کافیه

خیلی کم میشه که

هرکدومو 3دست بگیری بهتره
برای هر سایزم دوتا سه تا شلوار جداگونه بگیر خیلی لازمه
بیرونیم اره 1درست اوکیه

به نظرم شلوار تعداد بیشتری بگیر

تو خونه بیشتر لازمت میشه ولی بیرونی خوبه

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه کوثر مامان فاطمه کوثر روزهای ابتدایی تولد