سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست چهار تیکه 360 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop
سلام دوست عزیز
ماتو اپلیکیشن بله یه گروه ایجاد کردیم که مامانا دورهم باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم
خوشحال میشم شما هم عضو گروه ما باشید
برای دریافت لینک در بله به آیدی
@koala81d
پیام بدید😍🌹
بستگی به وزن نی نی داره
الان فعلا ۲ دست رو بگیر ولی اخرای بارداری که تقریبا وزن نی نی دستت اومده میتونی مثلا بری سایزی رو که میخوای بیشتر بگیری
تجربه من به شخصه الان تو این ۳ ماه اینه که سرهمی از هر چیزی کاربردی تره، هم تو اروغ گرفتن بچه و پشتشو ماساژ دادن راحته، هم یه باره تنش میشه🧡
بلوز و شلوار سایز ۱ و ۲ بیشتر بخر،از هر سایز حداقل ۵تا داشته باش
مخصوصا شلوار بیشتر لازم میشه
استین بلند هم لازمه چون بچه بالا میاره باید زود ب زود تعویض کنی
رکابی یا تیشرت استین کوتاه ۲،۳ تا از هرسایز کافیه
خیلی کم میشه که
هرکدومو 3دست بگیری بهتره
برای هر سایزم دوتا سه تا شلوار جداگونه بگیر خیلی لازمه
بیرونیم اره 1درست اوکیه
به نظرم شلوار تعداد بیشتری بگیر
تو خونه بیشتر لازمت میشه ولی بیرونی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.