۳ پاسخ

فقط سر همی گرفتی؟ سایز صفر نمیخوای؟ ست بیمارستانو نباید سرهمی بذاری چون بچه بند ناف داره اذیتش میکنه من سایز ۰ یه ست ۱۹ تیکه کردم یکی هم ۵ تیکه سایز یک، سه دست گرفتم سایز دو ، دو دست ۵ تیکه و چنتا زیر دکمه تو خونه ای.یک دست سایز سه فعلا…. گفتم بقیه رو باتوجه به وزن بچه میگیرم.من همرو از دانالو نیلی و نی نی سان گرفتم واقعا جنسش عالیه و هر تکه برام ۴۰۰ و خورده ای افتاده

سایز یک و دو ( جلو دکمه) با شلوار ، بادی، رامپر ، زیر دکمه آستین کوتاه و رکابی

بلوز شلوارم بگیر چون ناف بچه اولش اذیت میکنه سرهمی بپوشه . سایز صفر بلوز شلوار بگیر

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری