سایز صفر ۱ ۲ ۳ چند دست بخریم خانوما؟؟؟؟
سایز ۳ برای چند ماهگیشه

۶ پاسخ

سایز ۱ یکدونه یگیر شاید بچه ات خیلی ریز باشه اما زودبچه ها رشد میکنن
هرچی میتونی بگیری دو وسه بگیر

صفر ۱۰تایشوبخر
سایزیک۳تابخر
سایزدوهم۳تا
سایز۳خیلی استفاده میشه

۳ میشه ۶ تا ۹ ماه
من سایز ۱ و ۲ از هر کدوم ۴ یا ۵ دست خونگی خریدم و ۱ دست هم لباس گرم بیرونی از هر سایز ۱ و ۲

من ۳ دست صفر تا ۳ گرفتن البته بیشتر سعی کن شورت و شلوار بگیری خیلی نیاز میشه، ۳ دست هم سایز ۱ گرفتم که برای ۳ تا ۶ ماه ، باقیشم وقتی دنیا اومد هرچی کم بود میرم میخرم

من ٣تا راحتي صفر تا٣ گرفتم و دوتاهم براي بيمارستان

بستگی داره
بچه داداش من ریزه است بدنیا اومد صفر زودرس یدست براش گرفتیم
سایز ۳ تا شیش ماهگیش براش اوکی بود
باید ببینی تو سونو رشد بچت چقدره رو اون حساب بخر
من خودم یکی یدونه فعلا خریدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری