خانوما لباس سایز ۳ چند دست بگیرم؟
و اینکه بیشتر ۱ یا ۲ یا ۳ بگیرم؟

۳ پاسخ

من لباس سایز صفر یعنی همون ماه اول و دوم زیاد خریدم و استفاده هم کردم چون بچه شیر بالا میاره تند تند لازمه عوض کنی ؛ برای این دخترمم اتفاقا سایز صفر و یک بیشتر میخرم .

2 بیشترین کارایی رو داره چون بچه اون موق دندون در میاره استپ وزنی داره

من از کدوم 3 دست گرفتم
کم بود با توجه به جثه اش همون موقع خرید میکنم
تجربه دخترم این بود زیاد لباس نگیرم

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری