سلام دو سالگی هم واکسن داره؟

۴ پاسخ

عزيزم من بردم سه گانه تكميلي زدن براش

نه عزیزم

واکسن سرخک تکمیلی از ۲ تا ۵ سالگی جدیدن دارن میزنن من دوتا بچهامو بردم بهداشت زدن براشون

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۳ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۲ سالگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۳ سالگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۲ سالگی
مامان ریحانه و ثنا مامان ریحانه و ثنا ۲ سالگی