خانما بین اسم های زیر کدوم؟
سورنا،آرتا،بردیا

۱۱ پاسخ

قطعا بردیا من عاشق اسم بردیام

منم اسم بردیا تو فکرمه به اسم پسر اولمم میاد
......
معنیشم پسر کوروش بزرگ هست
نمی‌دونم آخرش چی بذارم
ولی ارتعاشش خوبه
بردیا

آرتا.

سورنا

منم سورنا خییلی دوست دارم گفتم نینیم پسر باشه سورنا یا تیام دوست دارم بزارم.
سورنا یکسری ها بهم گفتن قدیمیه
نمیدونم!! ولی دوسش دارم

سورنا

سورنا قشنگه

سورنا قشنگتره و آرتا و بردیا
موقع صدا زدن انگار کمی سرد و سبکه

اول سورنا بعدش بردیا

آرتا قشنگه

سورنا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه فسقلی🩷🌈 مامان جوجه فسقلی🩷🌈 هفته بیست‌ویکم بارداری