۸ پاسخ

ماهمون اولم که چله زمستون به دنیا اومد کلاه و جوراب توخونه بهش نپوشوندیم

فقط زیر دکمه

وای نه عادت میکنه یعنی اذییتت میکنه
من بچه اول مو عادت داده بودم تا سه ماه همش کلاه گذاشتم
روزی که کلاه نذاشتم مریض میشد

بادی استین کوتاه پالخت

تیشرت و شلوار
دیگه کلاه و جوراب نیاز نیست واقعا گرمه بچه آب بدنش از دست میده

وای واقعا میگی ؟ من تو هوای سردم جوراب پاش نمی‌کردم تو خونه
الان شرت و تیشرت
رکابی اینا تنش میکنم

تیشرت یا استین بلند

معلومه ک نه

سوال های مرتبط

مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی