من اصلا نه جوراب و کلان و دستکش هیچ کدوم نپوشوندم دمای خونرو متعادل نگه داشتم
من تا یک ماهگی کلاه پوشوندم.
جوراب پاش نکردم.
من ک نوزادم بود نپوشوندم
البته بسته ب فصله مثلا تاعید بپوشون بعدش گرم میشه نیازی نیست
دمای بدن خودت و بچه تفاوتی ندارد هرجور تو خونه میپوشی بچه هم همینجور بپوش
تو خونه اگه هوا متعادلع و خوبه نیاز نیست کلاه و جوراب بپوشی دیگه براش
تو خونه یا بیرون ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.