۷ پاسخ

من اصلا نه جوراب و کلان و دستکش هیچ کدوم نپوشوندم دمای خونرو متعادل نگه داشتم

من تا یک ماهگی کلاه پوشوندم.
جوراب پاش نکردم.

من ک نوزادم بود نپوشوندم

البته بسته ب فصله مثلا تاعید بپوشون بعدش گرم میشه نیازی نیست

دمای بدن خودت و بچه تفاوتی ندارد هرجور تو خونه میپوشی بچه هم همینجور بپوش

تو خونه اگه هوا متعادلع و خوبه نیاز نیست کلاه و جوراب بپوشی دیگه براش

تو خونه یا بیرون ؟

سوال های مرتبط

مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری