۱۱ پاسخ

من نه بیرون میذارم نه خونه چون واقعا گرمه،بخاطرزردی هم از اول عادتش ندادم چون گرما بدترش میکرد

من فقط جلوی کولر یا باد که هست کلاه میذارم براش، جوراب کلا نمیذارم

نمیخواد قربونت..
بچه باید با دستش همه جارو لمس کنه..ارتباط پوستی بگیره..
کلاه هم نزار هواااا گرمهههههه

عزیزم مهوا خانم خوبه
مشخصه تموم وقتتو گرفته
چون کم میای گهواره

نینی منم چندهفته دیگه بدنیا میاد، فکرمیکنم ازبس گرمه نشه پوشوند کلا

اگه تو خونه اسپیلت روشنه یا باد کولر خنکه باید بپوشی
ما اکثرا کولرمون خاموشه نمیپوشم براش نه خونه نه بیرون

وااای من دیونه شدم.ماما و دکتر میگفتن تا ۴۰ روز بذار کلاه و جوراب.البته توی خونه همش کولر روشنه و خنکه.ولی چند روزه کلاه نمیذاره ولی جوراب داره

وای گرمه واس چی بپوشونی

الانکه گرمه,من فقط روز اول پوشوندم دیگه گذاشتم کنار

والا هوا گرمه نباید کلاه و جوراب تنش کنی

الان که هوا خیلی گرمه
فقط وقتی میری بیرون
تو خونه نباید باشه کلاه و جوراب

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی