۹ پاسخ

بععععله 😕😣

نه پسر من چسبیده به باباش

بله همیشه
تو خواب هم آسایش ندارم

بله😢🤦🏻‍♀️

اره من رسما روانی شدم
تاپیک گذاشتم ببینم طبیعیه این حجم از چسبیدن و لجبازی

بله خیالت راحت

دهنش باز نیست ولی میچسبه و عصبی😐💔😪

بعله

بله😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۳ سالگی