من زایمان اولم هیچ دردی نداشتم همین ک زاییدم دردا تموم شد راحت شدم .اما این یکی تا ۵روزم بعدش درد پریود داشتم هی میگرفت ول میکرد خیلی اذیت شدم میگم شاید بخاطر این بوده ک پسرمو با آمپول فشار دنیا آوردم
نه برا من که اصلا درد نداشتم بعد زایمانم،فقط بخیه هام یکمی رو اعصابم بود
ن بعدش یکم بخیه داری چون نشستن سخته ولی درد نداری مثل سزارین بزایی دردات تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.