۳ پاسخ

من زایمان اولم هیچ دردی نداشتم همین ک زاییدم دردا تموم شد راحت شدم .اما این یکی تا ۵روزم بعدش درد پریود داشتم هی می‌گرفت ول میکرد خیلی اذیت شدم میگم شاید بخاطر این بوده ک پسرمو با آمپول فشار دنیا آوردم

نه برا من که اصلا درد نداشتم بعد زایمانم،فقط بخیه هام یکمی رو اعصابم بود

ن بعدش یکم بخیه داری چون نشستن سخته ولی درد نداری مثل سزارین بزایی دردات تمومه

سوال های مرتبط

مامان Yaman مامان Yaman ۱۲ ماهگی