طبیعی درداش همون اولاشه بعد که سر بچه زد بیرون کل دردات میره همون ساعتا اول بلند میشی کارات میکنی اگه هم بخیه بخوری تا چند روز جای بخیه درد میکنه که بهت قرص مسکن و چرک خشکن میدن من خودم دوتا طبیعی داشتم درداش وحشتناکه اما تا سر بچه میاد بیرون انگار ن انگار دردی داشتی توکلت به خدا باشه
استرس نگیر عزیزم همه چیو بسپار بخدا
دردش همون چند ساعته ولی عوضش بعدش خیلی راحت تری از سزارین
دردهای سزارین تازه بعد زایمان شروع میشه تا چند روز
خب دکترت بگو سز اورژانسی کنه
درد همداشته باشی اگر بخوای سزارین کنی سزارینت میکنن دیگه
انشالا سزارین بشی نشد طبیعی
ترس به دلت راه نده
من طبیعی بودم بی درد نیس ولی راضیم این یکیو بهم گفتن ممکنه سز بشه غصم گرفته
اتفاقا اگه روند زایمانت خوب باشه زایمان طبیعی خیلی خوبه
استرس نداشته باش بسپار ب خدا دعا بخون صلوات بفرست حواست پرت کن
نترس دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.