وایی خواهرنگو انگارداری زایمان میکنی روزی ۴باراونجوری میگیره شدید ول میکنه اندازه یه بشقاب انگارزخمه نافمم میسوزه ازداخل
من مث درد زایمان میگرفت ول میکرد سه روز اول مسکن میخوردم🥲
زایمان اولم نه ولی بعدی ها داشتم
منم روزای اول درد داشتم با مفنامیک اسید کنترل میکردم
اره میتونی مسکن بخوری
اره منم از اول درد داشتم تا همین الان اگه کار سنگین بکنم یا نکنم بازم درد میکنه تا رحم به حالت عادیش برگرده طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.