۶ پاسخ

من ک اونجام درد میکرد😂

من الان دو ماه رو رد کردم تازه دارم به حالت قبلم برمیگردم تا ۵۰روز بعد زایمان داغااااان بودم

من از روز اول خیلی درد کشیدم تا دقیقا روز بیستم دیگه خیلی بهتر بودم خودم به همه کارام رسیدم

اره من درد شدید دارم حتی اطراف بخیه های پرینه ام خیلی درد مکنه

آره من استخوانش درد میکرد تازه خوب شده موقع نشستن پاشدن خوابیدن کلا درد میکرد

اره عزیزم منم درد و حس سنگینی داشتم ولی کم کم بهتر میشی

سوال های مرتبط