مامانایی که طبیعی زایمان کردین اونجاتون باز مونده؟

۷ پاسخ

جم شده رد بخیه هامم رفته 🙂

برا من که مث اول نشد گشاد شدم 😅 زیاد رابطه و اینا حس نمیکنم بعد زایمان اول

نگران نباش مثل زمان مجردیت میشه. من بخیه خورده بودم

زمان می‌بره تا جمع بشه نگران نباش البته اگه دکترت خوب بخیه زده باشه

نه جم میشه عزیزدلم آخه ماهیت واژن ماهیچه ایه

یه کوچولو آره😬

کجامون😂😂

سوال های مرتبط