بچه ها نئوزینک تاحالا کسی به بچش داده؟

۹ پاسخ

دخترم زینک میدم چشاشو بینیشو میماله آبریزش بینی میگیره نمیدونم چشه ولی خودش آلرژی پروتیین گاوی دارع

من میدم
خوبه
رفتمم دکتر تغذیه کودکان گفتم بهش میدم گفت کار خوبی میکنی

برای چیه؟

من دو هفته دارم میدم

اره من دکتر داده بود دادم

بدون تجویز پزشک هم میشه داد؟

آره خوبه

منم میدم به پسرم

اره من دادم خیلیم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان یسنا گلی🖇️🥹❤️ مامان یسنا گلی🖇️🥹❤️ ۱ سالگی