دخترم زینک میدم چشاشو بینیشو میماله آبریزش بینی میگیره نمیدونم چشه ولی خودش آلرژی پروتیین گاوی دارع
من میدم
خوبه
رفتمم دکتر تغذیه کودکان گفتم بهش میدم گفت کار خوبی میکنی
برای چیه؟
من دو هفته دارم میدم
اره من دکتر داده بود دادم
بدون تجویز پزشک هم میشه داد؟
آره خوبه
منم میدم به پسرم
اره من دادم خیلیم راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.