از من ۱۰۰۰ بود ۶ هفته و روز رفتم سنو قلبش تشکیل شده بود
سلام عزيزم بتا 1500 الی 2000 حدود 5 الی 6 هفته ساک دیده میشه
قلب 7 الی 8 هفته
سلام عزيزم بتا 1500 الی 2000 حدود 5 الی 6 هفته ساک دیده میشه
قلب 7 الی 8 هفته
۴۷۶۳ بودم رفتم گفت حامله ای ۴ روز فقط پریودیم عقب افتاد
232 بود
عزیزم بتای بالای ۵ هزار ساک دیده میشه و بتای بالای ۲۵ هزار صدای قلب شنیده میشه زودتر نرو تا استرس الکی بهت ندن فقط هم سونو شکمی برو
من ۸۰۰
من ۱۰۰۰ خورده ای بود بتام یه هفته بعدش رفتم ساکش تشکیل شده بود یه هفته بعدشم کیسه زرده تشکیل شد هفته دیگه امید خدا میرم برای قلبش و جنین ک میشه ۸ هفتم
۳۵ هزار رفتم ۶ هفته و ۳ روز بودم البته ازمایشم ۳ روز قبلش بود یعنی ۶ هفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.