۵ پاسخ

من تدریجی قطع کردم عزیزم ۳ روز اول شیر صبح رو قطع کردم یعنی از وقتی که بیدارمیشد تا ۱۲ ظهر بهش شیر ندادم و فقط حواسشو پرت میکردم و دایما خوراکی و اب و ابمیوه و شیرپاکتی میدادم بهش
دوروز هم شیر عصر رو قطع کردم ولی شبا قبل خواب شیر مبخورد
دوروزبعد شیر قبل خواب رو قطع کردم
یه شب هم داخل خوابش بهش شیر دادم و دیگه تمام.کلا ندادم دیگع
کل پروسه تقریبا ۶ روز طول کشید بستگی به بچه و طاقت مادر داره
بنظر من تدریجی خیلی خیلی بهتره
من دوروز اخر روی ممه م چسب زدم
روز های اول هم ذهنش رو اماده کردم که ممه مامان درد میکنه
تدریجی خیلیا میگن نتیجه نگرفتیم و یکی از دلایلش اینه که مادرا حوصله و طاقت نق زدن های بچه رو ندارن و نمیتونن سرگرمشون کنن.اگ یهویی بگیری بنظرم بچه بیشتر اسیب میبینه

نه بگیر حتما
من تدریجی کم کردم بعد گرفتم

پسر منم تیرماهیه،دیروز از شیرگرفتمش

بعدازظهر ببرش پارک یا پیش بچه ها بازی کنه تا خسته بشه،سرگرمش کن تا شب موقع خواب،من به رستا گفتم میمی پی پی کرده بدش اومد ولی شیرمیخواست نمیدادم،سرگرمش کردم تا شب موقع خواب
شب اول سخته باید کنار بیای،تابش بده لالایی بخون براش قصه بخون بزار اروم بشه
دو سه شب اول وبا تاب دادن و روپا کذاشتن بخوابون ولی از شب سوم به بعد سعی کن کاری کنی خودش مستقل بخوابه
بالشتشو بزار دراز بکشه بغلش کن بگو وقت خوابه،من برای رستا همین کارو کردم الان خودش مستقل میخوابه سه شب نهایت سختی داره ولی به بعدش راحت میشی،میگن باید سه شب اولو تو خواب شیر بدی ولی من ندادم چون بچه اینجوری بیشتر اذیت میشه خیلیم راحت تر گرفته شد از شیر. اگه درد داشتی،شیر داخل سینت و تخلیه کن

پاستوریزه بده نه کار بدی نیست

سوال های مرتبط