۸ پاسخ

قطره بینی بنداز تو دماغش و سرش رو گرم کن،اگه بخور سرد داری بالا سرش بزار
اگه قطره نداری،شیر خودتو دو قطره شو بنداز داخل بینی ش

اسپری بینی چهار پاف به یکی از سوراخ بینیش بعد با پوآر بینی میکشی هرچی باشه میاد بیرون
من تو این چند مدت تو بیمارستان آنقدر اینکار کردم وارد شدم😂
البته از پرستارا یاد گرفتم

هرچی قطره میزنم بی فایدس انگار مال دو دیقس دوباره ی جوری دماغش میگیره که یهو از خواب بیدار میشع الانم طفلک داره با دهنش نفس میکشه

قطره بینی

ن اصلا قطره اشتباهه شیر خودتو بدوش تو بینیش باز میشه خطری هم نداره اماقطره برمیگرده تو گلوش خطر داره عزیزم

قطره بگیر براش
من خودم یه موقع شیر خودمو میریزم چند قطره عطسه میکنه هرچی تو دماغش باشه در میاد

قطره بگیر خوب میشه

قطره بینی بزن
بخار سرد بگیر روشن کن براش

سوال های مرتبط