مامانا قندخون اگه بالا باشه نینی بیشتر ورجه ورجه میکنه ؟؟

۱ پاسخ

ن قند بالا باعث میشه بیشتر بخوابه تا تحرک
برای همین بعد امپول ریه ب علت قند بالا جنین ب حالت خواب میره حرکاتش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی