مجیدشکرفروش عالیه توانتیم جنسیتومیگه
من ان تی پیش دکتر جمسا رفتم خیلی خوش برخورده و دقیق دستگاهشم بروز اما وقت دهیش سخته ساعت ۶ صبح باید بری رو برگه اسم بنویسی ۱۰ بری هزینه شو بدی و ساعت نوبتت و بهت بگه،
اما تو تاپیکم پرسیدم که واسه انومالی کجا برم اکثرا گفتن پی رزم نوبت گرفتم ۲۱ نوبت دارم تا ببینم چی میشه.
من رفتم دکتر پی رزم و شهریاری فر تو خان بابا خان
مراد سینا هم خوبه برا آنومالی بری عکس سه بعدی از بچه هم میده
جمسا هم خوبه فقط نتونستم وقت بگیرم ازش
آزمایش هم ژنوم خوبه
دکتر محمدرضا رهبر و مرادسینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.