صفر نگیر یک بگیر صفر برای زیر 3کیلو
یک بسته صفر ببر بعد دیگه یک بگیر.من بچم وزنش نزدیک چهار کیلو بود ولی صفر اندازش شد
عزیزم من برا بچم با ۳۷۰۰ یک گرفته بودم یکم قیمت کمرش ادرار پس میداد چن روز اول ۰ براش استفاده کردم
الانم برا این نینی یه بسته ۲۲تایی سایز ۰ گرفتم و بقیه پوشک هاش رو سایز یک و دو
برا بیمارستان هم ۰ میبرم و چن تا دون هم یک
ضرری نداره
بعضی بچه تا دور شکم و کمرشون باریکه مجبوری سایز ۰ ببندی
من یدونه اولش نفهمسدم صفر گرفتم مارک بای بیبی دیروزم یه بسته یک گرفتم
صفر که اصلا
یک بگیر
ولی کلا مای بی بی نگیر،قوارش کوچیکه
یک بخر من برا بچه نارس صفر گرفتم
صفر روش نوشته برای نوزادان نارس یعنی وزن کم تا دو کیلو پنصد
یک بخرید
یک باید بگیرید
من تا ۳۵۰۰ بود اندازش شد
بنظرم یکبسته فقط بگیر برو یک بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.