منم دارم دیشب یهو گرفت بعد چند دقیقه اول ران پای چپم بعد زیر شکم دردش ب کمر وشکمم زد بعد ولم کرد
منم دارم اما خفیف زیاد نیست
حتما زیاد سرپا بودی یا پیاده روی کردی منم اینجوری بودم رفتم بهداشت گفت نشونه خوبی نیست حتما استراحت کن و شیاف بزن
نه عزیزم درد پریود دست کم نگیر
من خودم ازدیشب بستریم بخاطر درد
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.