۴ پاسخ

ماماهمراه من گفت حبوبات رو با خیسوندن طولانی توی اب همراه زیره و خیار نفخشو بگیر و بخور هیچ گروه غذایی رو از تغذیه‌ت حذف نکن

نفخ داره ولی با پودر زیره سیاه بخور
نفخش بره . واس شیردهی هم ضرر نداره . شیر هم زیاد میشه

نفخ داره

نفخ داره نخور

سوال های مرتبط

مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان ایـلـیـاآریــا مامان ایـلـیـاآریــا ۹ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۱ ماهگی