بچها واسه زردی بچه چی خوبه خيلي میترسم 🥺

۴ پاسخ

سرپسرم خیلی حساس بودم اما سر دخترم ن آزمایش بردم گرفتم ن چیزی خداروشکر چیزی هم نشد و زردی نداشت اگرم داشت با شیر رفع شد نبردم دکتر ک بترسوننمم

ترنجبین خوبه بریز ت آب یکم بمونه آبشو در حد یکی دو قاشق بده بچه خودتم بخور

دختر من زردیش ۱۵ بود سه روز تو دستگاه بود.تند تند بهش شیر بده جاش و خنک نگه دار لباسم زیاد تنش نکن

هیچی مث قطره شیرخشت نی هرکاری کردم خوب نشد قطره دادم آخرشم مجبور شدم شیر خودمو ندم

سوال های مرتبط

مامان خزان مامان خزان ۱۰ ماهگی
مامان خلودی مامان خلودی ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی
مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی
مامان ایـلـیـاآریــا مامان ایـلـیـاآریــا ۹ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی