خانما واسه زردی بچه چی خوبه زردی بچم ۱۲ بود

۶ پاسخ

مدام بهش شیر بده قطره هم از داروخانه بگیر بهش بده باید ادرار و مدفوع داشته باشه بعضیا زود دوره اش تموم میشه بعضیا هم مثل دختر من زردیش تا ۴۰ روزگیش ادامه داشت

ببر دکتر ، عرق شاطره خیلی خوبه خود دکتر هم میگه ، قطره و قرص هم هست

قطره شیر خشت ، تند تند شیر دادن برای این که زود به زود جیش کنه ، و این که هر بار پاهاشو میشستیم با عرق کاسنی و عرق شاطره بود ، می‌داشتیم ولرم بشه بعد میریختیم رو بدنش

فقط همش شیرش بده دسشویی کنه دکترم ببر که اگر لازمه بره زیر دستگاه
بچه منم زردی ۱۲داشت طبق گفته دکترم تغذیه مادر هم هیچ ربطی ب زردی نداره

شیر گاو بزار ولرم بشه بدنشو بشور
عرق شاطره هم خیلی خوبه

قطره شیر خشت بیلی استاپ دکتر دخترم داد ، هر ۸ ساعت ۱۵ قطره

سوال های مرتبط

مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی
مامان هلیا🥰❤️ مامان هلیا🥰❤️ ۷ ماهگی
مامان خزان مامان خزان ۱۰ ماهگی
مامان خلودی مامان خلودی ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی