سلام خانما واسه زردی بچه چی خوبه

۸ پاسخ

مبارکت باشه گلم زایمان کردی ب سلامتی
جاشو گرم نکن گرمی ام نخور ابمیوه شرکتی ام نخور فعلا

خاک شیر خودت زیاد بخور بهش شیر بده

فراوون بهش شیر بده هرچقدر میخوره بخوره ک‌زودتر دفع کنه

شربت‌خاکشیر واب انار بخورین شیر هم زود زود بدین

فقط شیر خشک والسلام

ببر بيمارستان بستريش كن يه روزه خوب ميشه

سعی کن عرق کاسنی بخوری گرمیجات کمتر بخوری چون روی شیرت تاثیر میزاره

زود زود شیرش بدی شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان هلیا🥰❤️ مامان هلیا🥰❤️ ۷ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی
مامان خزان مامان خزان ۱۰ ماهگی
مامان خلودی مامان خلودی ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی