واسه زردی بچه چی خوبه بخورم؟

۶ پاسخ

لیمو شیرین
آب انار شیرین
ترنجبین یه قاشق غذاخوری دم کن تو لیوان با شیرخشت نصف قاشق چای خوری روزی دوبار به مدت دوروز بخور هر دوازده ساعت میشه چهار وعده
زود خوب میشه منم انجام دادم بهتر شد

خرما و ارده نخور گرمی اصلا نخور ادویه جات نخور

چیزای خنکی بخور
من پسرم خرداد به دنیا اومد هندونه و شربت خاکشیر زیاااااد می‌خوردم
شیر خشت و ترنجبین هم می‌خوردم

چیزای گرمی اصلااا نخور یا خیلییییی کم بخور

هیچی مث سیرابی اثر نمیکنهه

اب انار عالیع

ترنجبین خوبه
کدو سبز و آب بگیر یه قاشق چایی خوری کم بده بچه بخوره خیلی خوبه خودتم بخور

عرق کاسنی و شاطره عالیه
ما یه کوچولو عرق کاسنی با آب جوشیده قاطی میکنیم می‌دیم به بچه اگر نمیترسی بهش بده
عناب دم کن بخور خیلی خوبه
عدسی درست کن هیچی بهش نزن فقط سرکه سیب بخور بهش شیر بده واقعا عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی
مامان خزان مامان خزان ۱۰ ماهگی
مامان خلودی مامان خلودی ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی