۳ پاسخ

آره خیلی خوبه. البته تو سن بچه شما زیر ۱۴ باشه خطرناک نیست و کم کم از بین میره. به بدنش روزی دو بار عرق کاسنی بمال خیلی خوبه

اره خیلی خوبه ولی ببر دکتر قطره میده میاد پایین

اره عزیزم ولی زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی