بعد از ظهری فشارمو گرفتم ۸ بود خوبه یا پایین بوده؟

۴ پاسخ

خیلی پایینه گلم

از خدات باشع پایین باشه والا دهن ما رو سرویس کرد استرس فشار

پایینه

یکم پایین

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی