مامانا فشارمو گرفتم ۱۳ بود بالاعه؟؟؟

۶ پاسخ

واس دوران بارداری بله بالاس.

اره یکم بالاهست

فشار همیشه ات چند بوده؟اگه دوتا بیشتر از همیشت بوده و اذیت میشی اره بالاس،

منم همیشهد۱۲ و۱۳هستم آسپیرین میخورم

ی کوچولو ته استکان آبغوره بخور فوری میاره پایین اگ‌ نیاورد برو دکتر

نه زیاد خیار بخور یه دو تا بدون نمک

سوال های مرتبط