۹ پاسخ

منم چون بارداری اول ۳۶ هفته کیسه ابم پاره شد همش استرس میگیرم اما من اون موقع فشار بالا بودم نمیدونستم اما الان قرص فشار میخورم

عزیزم بهت درخواست دادم قبول کن

این توهم رو فک کنم اکثر مامانای باردار دارن. من هردفه میرفتم سونو فقط میپرسیدم اب دورش چطوره!

ترشح سبز عفونته حتما پیگیری گم

عزیزم من یه دوره شرکت کردم گفت اگه ترشحات سبز بود حتما به پزشک مراجعه کنید که بررسی شه

منم اینجور بودم عزیزم کیسه ابم بود حتما برو دکتر خعلی خطرناک برا بچه من خعلی اذیت شدم

بابا ترشحه من تو بارداریم ۴بار از ترسم تست امینوشور دادم هر بارم منفی بود تا آخرین لحظه هم نه‌نشت کرد نه پاره شد😑

ترشح عزیزم

ترشح سبز رنگ؟؟
عزیزم خطرناکه ها

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی