من هفته دیگه میخوام برم
شنبه نوبت دارو
۲۸ هفته
من دیروز اول ۳۴ انجام دادم
من که ۲۵ هفتگی ی سونو انومالی مجدد داشتم دیگه نرفتم دکترم گفت ۳۴هفته برو شنبه میشم ۳۴هفته ۱ روز میرم
۲۸ هفته و۲ روز رفتم وزن۱۲۰۰
۳۱ هفته
۳۰ هفته برام نوشته
۲۷هفته۶روز
من ۳۰ هفته رفتم
32 بودم
من ۳۰ و ۳۲ هفته
٢٩ هفتە بستری بودم اونموقع دکترم گرف و نمیدونم کی باز باید برم چیزی نگفت
31 هفته میرم
من ۳۱ رفتم با ۳۵
یکی ۲۸ هفته
یکی هم گفت ۳۳ـ۳۴ برم
من 3۱هفته رفتم
بمن ۳۲ هفته نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.